Utan att fråga

Ja då ligger man här helt ensam i sängen igen då, skönt. Känns ju lite annorlunda eftersom jag möblerat om osv. Men det är annorlunda på ett bra sätt iallafall :) Kvällen bjöd som sagt på en jävla massa plugg om urinorganen alltså njuren osv. Till slut föll poletten ner och jag förstod hur allt hängde ihop. Imorgon ska jag och mina brudar dra ner på stan och kika lite, kanske ta en fika och surra lite. Behöver få prata av mig med någon. Så jävla jobbigt att min allra bästavän bor så längt ifrån mig. Saknar hon och lilla ninja så himla mycket. Ska väl se om jag kan komma ner något framöver, när ekonomin vill så att säga haha :) Nu ska jag se Solsidan, missade ju avsnittet igår eftersom jag hade fullt upp med att kasta saker och ting runt!! Skriver mer imorgon, puss sovgott. <3
bjuder på en mysig bild från i somras ♥


Kommentarer
isabel

Åh älskade du, saknar dig så otroligt mycket! kom ner så fort du kan <3 <3 <3

2012-11-27 @ 02:09:33
URL: http://lovebyisabel.blogg.se
jen

<3

2012-11-27 @ 18:08:44
URL: http://jenniferls.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0