They call it love

Torsdagskvällen är här igen. Fort veckorna går nu innan jul, det är bra för jag är döless på skolan! 
Har inte gjort så mycket de senaste dagarna, skulle försökt plugga men det har inte blivit av. Lyssnar på gamla hiphop låtar som man lyssnade på när man var en liten bad-girl i sexan/sjuan haha. Väcker många gamla härliga minnen :) Från det ena till det andra så gjorde naglarna nyss iaf, satte på lösnaglar och målade de knallröda. Kändes bra haha, för då är man i allafall lite fredagsfin imorgon. Får tillbaka matteprovet imorgon också som vi gjorde förra veckan, provet gick rätt åt helvetet, funderar på att hoppa av för jag fattar fan ingenting. Men då får man ju läsa den skiten sen när man gått ut ist och det kommer jag aldrig att orka, så det är väl bara att försöka så gott man kan att fixa den där jävla skiten.

Har även mått rätt så bra idag, det var bara en liten stund under dagen då jag satt på bussen påväg till skolan som jag fick lite ångestkänslor, men det gick över i samma veva som jag hoppade av. Ska väl på möte igen nästa vecka, får se hur det går. Nu ska jag kolla lite på tv och sen ta en dusch, skriver sen eller imorgon. 
Puss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0