Söndag

Igår hade vi gäster här på middag och det var jättetrevligt :) Härliga janne och hennes familj! När de hade åkt hem så drog jag och träffade chrille och vi kollade på film och sen sov jag över hos honom. Sen idag har jag inte gjort så mycket, skulle sätta mig och plugga lite men det har inte blivit av. Gör allt på lovet ist. Ska snart hoppa in i duschen och fräsha upp mig, känner mig äcklig och jag har fått jättedålig hy. Imorgon är det sista veckan innan lovet, så jäkla underbart! Som man kämpat under denna termin med allt, sig själv, skolan osv. Jag är helt slut. Men nästa termin så ska jag ta nya tag och då mår jag förhoppningsvis bättre än vad jag gjort den här terminen. Det är många som frågar mig varför jag mår som jag gör, men det har jag inget svar på. Det finns bara där inom mig och jag vet inte vad det beror på. Jag har ju växt upp i en bra familj och allt, jag har det man kan önska sig (förutom en miljon på kontot då.. ;)hehe) nerå. Jag tror att jag föddes med något slags mörker inom mig, vet inte hur jag ska förklara. Det har alltid funnits där inom men som liten har jag aldrig förstått vad det var. Det är som perioder som kommer och går, vissa perioder är värre än andra. Men sånt får man väl ta. Nu ska jag verkligen ta vara på saker och ting och skärpa till mig för man lever bara en gång och då kan man inte bara kasta bort det på att ligga hemma under täcket och tycka livet är piss varje dag. Nu har jag äntligen fått lite mer motivation till att klara det här, så nu blir det nya tag igen och denna gång ska jag lyckas, det har jag bestämt mig. 

Igår såg jag en bra film på tal om skitliv haha nerå, men den är rätt så gammal och jag tror de flesta redan sett den men den heter iaf Drive med Ryan Gosling. Superbra plus att man blir helt till sig när man ser den för han är så jävla snygg och sexig haha. :) Se den!! Nu ska jag hoppa in i duschen, kanske skriver mer sen :) bjuder på två bilder från igår.
PUSS
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0