There's no release, I feel you in my dreams

 Kom nyss hem ifrån stan yaoo. Fick sluta tidigare ifrån skolan så då passade jag på att åka ner på stan och fixa nytt busskort och kolla runt lite på julklappar. Hann bara kika runt lite grann, köpte en julklapp iaf, sen blev jag så jävla kissnödig så då skyndade jag mig hem, har ju kvar min urinvägsinfektion, ska till HC snart och kolla upp det. Vill inte ha någon mer antibiotika behandling, har ju ätit mycket sånt detta år, så nu får fan min kropp kämpa lite själv :). Annars har det varit en helt ok dag, var lite ledsen och arg från en början men det la sig efter ett tag. Ska kolla lite på olika klädsidor igen och se om jag hittar några julklappar till. Ska ju försöka hitta något till mina hjärtan nere i Sthlm, så Bella vad önskar ni er? 
 
Skriver mer senare, xoxo
 
 
 
The Sounds – No One Sleeps When I'm Awake


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0