I'm tired of feeling like I'm fucking crazy

Måndag idag igen då. Morgonen började stressigt som vanligt, missade första bussen och ville skippa allt och krypa ner i sängen igen men inte då, jag traskade iväg ändå. Skulle ner på stan till umo och förnya recepter på p-pillerna. Äntligen, har varit så jävla lat att jag inte orkat åka dit, men nuså. Sen drog jag till skolan. Idag fick vi lära oss att gipsa, gipsskena. Det var rätt så kul :) speciellt när nästan en hel klass kommer ut och har gipsad arm haha.
Annars är allt bra idag, nyss ätit och ska väl snart ut och gå en promenad och lyssna på musik och rensa tankarna lite! Kan ju behövas haha. Jag skriver mer sen när jag har något intressant att skriva om, puss! 
 
(älskar denna bild på mig och nathalie, speciellt myggan som fångades på bild i mitten! haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0