yeah yeah yeah

Onsdag idag och dagen gick jäkligt fort. Först ner på skolan och skriva samhällsekonomi-provet som gick helt okej. Sen skulle vi träffa niorna och visa runt dom och prata om vår linje osv. Sen drog klassen ner på sjukhuset och träffade våra handledare som vi ska ha nu när vi går ut på praktik. Jag har fått en jättebra handledare tror jag :) Efter det så gick jag och karro ner på stan för att köpa de sista julklapparna. Hittade de sista klapparna nu, skönt som fasiken! Nu kan jag ta det lugnt i helgen, ska väl städa mitt rum om inte annat.. För nu ser det fan ut som ett bombnedslag. Ikväll ska jag bara ta de lugnt, se en film och lite sånt bara. Och ringa min saknade bella i sthlm för nu har jag bellalängtan! <3
 
jag älskar dig <3


Kommentarer
karro

och jag älskar dig min fina vän! ❤ ❤

2012-12-19 @ 21:04:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0