Måndag

Måndag idag igen då. Dagen har varit bra, lite skola först och sen studiebesök på UPM med min grupp i klassen. Var även förbi hos polisen idag och fixade nytt leg osv eftersom hela min väska och allt blev stulet förut. Också har jag köpt en ny plånbok idag :) 
Måndagskvällen lär väl bara bjuda på plugg och lite mys med mami. 
 
På¨tal om mitt inlägg igår så var det så att jag var arg på allt. Det är bara så mycket just nu och jag hinner knappt med, så igår var jag lite frustrerad, tror att jag hade satan inuti mig. Nu ska jag skärpa mig och försöka komma på fötter igen och köra på som jag alltid gjort tills den här svackan kom. Det är bara att bita ihop, snart är det lov och då får jag ta igen mig lite :).
 
Det är sånt här som får mig att orka. Jag älskar mig familj, förlåt för att jag är som jag är just nu, men snart är jag gamla glada linnsan igen. :)♥


Kommentarer
Anonym

Åh vad gulligt ^^

2012-11-26 @ 20:02:56
URL: http://lovebyisabel.blogg.se
Elin Olsson

Bästa linnsan <3

2012-11-28 @ 18:14:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0