Hilma Ninja Maria

Tänkt att idag blir lilltjejen ett år! vad fort tiden har gått. Jag minns denna dag för ett år sedan som om det vore igår. jag fick ett sms från Bella där det stod "Hej, förlåt att jag inte hört av mig, men du kanske förstår? puss" En minut senare efter jag fick smset, så ringde jag bella och hon berätta att det blev en liten flicka :) då var man mallig! Och första gången jag såg den här lilla krabaten så blev jag ännu mer mallig, en riktig mallgroda! Hoppas ni får det bra på Ninjas ett-års dag och jag hatar att jag inte kan vara där och fira med er, men vi ses snart och då är det kramkalas som gäller! JAG ÄLSKAR ER ♥
 
 


Kommentarer
isabel

Åh finisar <3

Svar: Nej inte jag men ninja är fin, hon brås på dig!<3
lovebylinnr.blogg.se

2012-12-15 @ 12:51:52
URL: http://lovebyisabel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0