Sammanfattning av 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor, körde bil, la fötterna på en grill haha, kom in på krogen hehe.
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Haha ja, syns det inte att jag gått ner 10kg och fått lite magrutor??? ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej men två bekanta fick barn i år :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej och det tackar jag alla högre makter för.

Vilka länder besökte du?
Sweden

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Utlandsresa, krogen, p&l osv.

Vilket datum från år 2012  kommer du alltid att minnas? 
7 juli då jag och brudsen var i Strömsund på dunder och alla de veckor jag var nere i sthlm hos mina hjärtan.
 
 
Vad var din största framgång 2012?
Jobba typ

Har du varit sjuk eller skadat dig?
I och med att jag grillade fötterna så fick jag infektion så då fick man häcka på lassarettet i en vecka!
 
Bästa köpet?
Mina blå pumps, lätt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping, alkohol, skräpmap, yran & dunder tror jag

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja hur mycket som helst, alla vänner, familj och såklart lilla ninja :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om  2012?
Di Leva - Vi har bara varandra, Alina Devecerski - Flytta på dig, Skrillex - Bangarang

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, förutom nudå hehe.

Hur tillbringade du julen?
Hemma med min familj.

Blev du kär i år?
Ja

Läste du någon bra bok under  2011?
Nej haha

Favoritprogram på  TV?
How i met your mother

Största musikaliska  upptäckten?
Oj, vetinte.

Något du önskade  dig och fick när du fyllde år?
En kamera som jag ville ha :)

Något du önskade dig men inte  fick?
Ja såklart hehe.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Var ut och åt med min familj och mitt ex på eastern palace.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det är väl klart, men kan inte komma på något just nu.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Samma gamla vanliga.

Vad  fick dig att må bra?
Min familj, alla mina vänner och alla vilda och härliga utenätter på sommarn!

De bästa nya  människorna du träffade?
Daniel, Loise, Moa, Anton, Henke, Storjenne osv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0