Radioactive

Lördagen är här och hos oss är det storstädning för ikväll får vi lite norskt främmande :) Janne plus familj, det blir roligt! Jag ska väl snart plocka lite på mitt rum också, ska bara samla lite kraft haha.
 
Igår startade jag igång en diskussion både här hemma och på facebook, jag var tvungen för jag är såå jävla less på alla idioter som bryr sig om några jävla kakor mer än något annat. Jävla smygrasister och jävla anti-rasister!!! som jag sa, Släng er i väggen! 
Nej nu ska jag inte vara bitter här också, haha det är iaf lördag och jag mår bra, vädret är kaos - snöstorm.
Skriver mer senare, för nu måste jag städa rummet innan mamma får ett psykbryt på mig hihi.  PUSS
 
utanför mitt fönster
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0