take me back to the stars

Torsdag idag då, veckan gått fort och det tackar jag gudarna för. Är så trött på allt just nu så huvva. Imorgon är det fredag och jag ska se om jag har något inbokat då annars ska jag bara däcka i sängen eller nåt. Annars så har det varit Lucia idag vilket jag tycker är jättemysigt. Vi på palmcrantz var i stora kyrkan och kollade på esteternas luciatåg. Sen åkte vi upp på skolan och fikade. Har mått bra idag också, vilket är skönt.. det är väl bara nu under kvällen som jag varit lite arg och ledsen, men nu börjar det lägga sig också. Så jag ska försöka sova så fort det lagt sig så jag får sova något inatt. Imorgon fyller min lilla skrutt 1 år!!!! bästa och finaste lilla tjej, NINJA! <3 Linnsan älskar dig! Ska försöka skicka ner något till er i sthlm, både födelsedagspresenter och julklappar! :) Saknar er så det gör ont. 
Skriver mer senare eller imorgon om jag har något intressant att dela med mig om. puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0